Ameliyatsız Cilt yenileme Gençleştirme Yöntemleri

Ameliyatsız cilt yenileme yöntemleri bir çok uygulama ile gerçekleşebilir… Bu uygulamaları teker teker size anlatmaya çalışayım. Uygulamaların hemen hemen hepsi acısız ve ameliyat gerektirmeyen ayrıca ameliyat sonrası nekahat dönemi olmayan işlemlerdir…

1.) Fokuslu Ultrason

Fokuslu ultrason nedir?

Gün geçtikçe tıp ilerlemekte ve ilerleyen tıpla birlikte hem birçok hastalığa tedavi hem de yeni mucizevî yöntemler ortaya çıkmaktadır. Yeni mucizevî yöntem olan Fokuslu ultrason yöntemi ile yaşınızı geriye doğru götürülebiliyor. Oldukça etkin bir yöntem olan Fokuslu ultrason, uygulama esnasında ağrı ve sızı yaşamayacağınız ve sonrasında rutin günlük hayatınıza geri dönebilmenizi sağlıyor. Tıbbi bir uygulama olmanın yanında, cildin alt tabakalarında bulunmakta olan taşıyıcı dokularda odaklanmış ses dalgaları kullanılır ve bu ses dalgaları sayesinde kollejen üretimi harekete geçer sonrasında cilt sıkılaşır ve toparlanır. İşlem esnasında anestezi uygulanmaz ya da ciltte kesi olayı olmaz. Gençleşmenin ağısız, sızısız olmasının mümkün olduğu bu sistem gençleşme yöntemleri arasında en az risk taşıyandır.

Ultraformer olarak adlandırılan bu yöntem;

Ameliyatsız, ağrısız bir cilt sıkılaştırma yöntemidir. Zamanın cilde vermiş olduğu sarkmalar bu yöntem ile rahatlıkla tedavi edilir. Fokuslu ultrason ile cilt germe; odaklanmış ses dalgaları kullanılarak cildin 1,5-3-4,5 mm altındaki dokularda kollajen üretiminin tetiklenmesiyle yapılan bir tedavidir. Deriye zarar verme söz konusu değildir. Çünkü derinin altına işlem yapılmaktadır. Cilt birebir temas görmemektedir. Güçlü bir sıkılaşma etkisi sayesinde cilt germe işlemi gerçekleştirilir. Tek seanslık bir uygulama ile bu işlem yapılır. İşlem sonrasında ciltte yara, leke, yanık gibi bir yan etki görülmez. Kişi günlük aktivitelerine hemen dönebilir. Bazı ciltlerde kızarıklık oluşabilir fakat cilt birkaç saat içerisinde normale dönecektir.

2.)  Örümcek Ağı Estetiği

Örümcek ağı estetiği, ameliyatsız cilt yenileme, canlandırma ve form kazandırma yöntemidir. Yüzümüz pek çok nedenden dolayı kırışıp sarkmalar oluşabilmektedir. Özellikle de ilerleyen yaşla birlikte yer çekimine karşı koyamayan cildimiz elastikiyetini kaybederek yıpranmaktadır. Eskiden estetik ameliyatla yapılabilen yüz germe ve toparlama yöntemine karşılık ise günümüzün gelişen teknolojisi ile ameliyatsız yüz germe uygulamaları icat olunmuştur. Örümcek ağı estetiği önemli merkezlerde oldukça mükemmel bir şekilde uygulanabilmektedir. 30’lu yaşlardan sonra yüzümüzde yer çekimi, kötü hava koşulları, sağlıksız beslenme, düzensiz uyku, sık sık kilo alıp verme gibi durumlardan dolayı çizgiler oluşabilmekte ve eğer gerekli önlemler alınmazsa daha da derinleşmektedir. Özellikle de alın, kaşlar arası, yanaklar ve gıdı bölgesinde oluşan çizgiler ve sarkmalar, yüzün giderek ovalleşmesine ve olduğumuzdan daha da yaşlı görünmemize neden olmaktadır. Tüm bu problemler özellikle de bayanların psikolojik açıdan sıkıntı yaşamalarına ve stres altında bulunmalarına yol açmaktadır

Örümcek ağı  estetiğinde uygulanan estetik yöntemlerinde cerrahide kullanılan polidiaksanon ipler ve bu ipleri cilt altına yerleştirmek için ince uçlu iğneler kullanılmaktadır. Vücuda hiçbir yan etkisi ya da kötü sonuçları olmayan bu medikal ipler, ince uçlu küçük iğneler vasıtasıyla cilt alt dokusuna aynen örümcek ağı gibi işlenmektedir. Ameliyatsız iple yüz germe uygulamasında azalan kolajen yerine vücudun tekrar kolajen üretmesine teşvik edici bir mekanizma yaratılmaktadır. Yerleştirilen ipler ciltte lifting etkisi yaratmaktadır. Bu lifting etkisi ile de vücut reaksiyon vererek biyolojik fibroplast, kolajen ve elastin üretmektedir. .

Cilt yapısının düzelmesini ve problemlerin ortadan kaldırılmasını sağlayan yöntemlerin en başında gelen estetik uygulama cerrahi olarak gerçekleştirilen ameliyattır. Ancak estetik konusunda ameliyat olmak pek çok insanın gözünü korkutmakta ve tereddüde neden olmaktadır. Bu nedenle insanlar ameliyata alternatif uygulamalar aramaktadırlar. Aslında ameliyatla cilt problemlerine son verilmesi uygulamalarına alternatif olan örümcek ağı yöntemi her yaştan bayan ve erkeklerin rahatça kullanabileceği bir uygulamadır. Günümüzde bayanlar kadar erkekler de cilt güzelliklerine özen göstermekte ve çeşitli uygulamalardan faydalanarak güzellik ve bakım sağlamaktadırlar.

Cilt uygulamalarında örümcek ağı yönteminin tercih edilmesinin en önemli nedeni yüzdeki kırışıklıklar geçerken en az 5 yaş kadar daha genç görünme sağlanmaktadır. Ayrıca tekrarlanarak yapılan uygulamalar ile kolajen üretimi sağlanması desteklenmekte ve kaybedilen genç görünüm yeniden kazanılmaktadır. Bu nedenle örümcek ağı estetiği uygulaması tekrarlanabilen bir uygulama olması sebebiyle oldukça ideal bir uygulama yöntemidir.