Ankara Lazer Epilasyon Uygulaması

Son Güncelleme : 01.08.2023

Ankara’da uzun bir süredir hizmet vermekte olan polikliniğimiz, lazer epilasyon hizmeti ile hastalarına çeşitli imkanlar sunmaktadır. Konu açısından, birçoğu lazer epilasyon hizmetini ağrılı, sancılı ve zorlu bir süreç olarak düşünen hastalarımız bulunmaktadır. Ancak durum kesinlikle böyle değildir. Özellikle güzellik merkezimizin sağladığı Ankara lazer epilasyon seçeneği sayesinde hastalarımız ağrısız bir şekilde vücutlarındaki tüylerden ve kıllardan kalıcı olarak kurtulabilmektedirler. Bunun için bazı teknik detayları ve poliklinik hizmet özelliklerimizi bilmekte fayda vardır.

Ankara Lazer Epilasyon Hizmeti Nasıl Yapılır?

Öncelikle hangi vücut bölgesinin lazer epilasyon hizmeti alacağı belirlenmelidir. Bu noktada hastalarımıza çeşitli seçenekler sunmaktayız. Genellikle hastalarımız komple bakım hizmetimizden yararlanmayı tercih etmektedirler. Çünkü bölge bölge uğraşmak yerine toplu bir şekilde işlem yapmak daha mantıklıdır. İşlemlerimizi seanslar halinde gerçekleştirmekteyiz. Bu nedenle bazı hastalarımızın Ankara lazer epilasyon hizmeti süresi 1 yılı bulabilmektedir. Ancak tüm bu durumlara rağmen hastalarımızın daha güzel ve pürüzsüz ciltlere sahip olduğu açıktır. Bu da poliklinik hizmetimizin farkını göstermektedir. Ayrıca, lazer epilasyon hizmeti sunarken kaliteli ekipmanlar kullandığımızı belirtmeliyiz. İşlemlerimiz sırasında vücuda zararlı veya yan etkileri olan ürünler kesinlikle kullanılmaz. Ayrıca, tüm temizleme aletleri hastalarımıza özeldir. Yani bir hastanın kullandığı ürünü başka bir hastaya asla kullanmıyoruz. Bu nedenle hastalarımız, Ankara’da lazer epilasyon ihtiyaçları olduğunda doğrudan bize gelmektedirler.

Ankara Lazer Epilasyon Fiyatları Nasıl?

Hizmetlerimiz sonucunda hastalarımızdan makul fiyatlar talep etmekteyiz. Bu konuda son derece duyarlı olduğumuzu unutmamanız önemlidir. Özellikle Ankara lazer epilasyon hizmetinden herkesin yararlanabilmesi için steril odalar hazırladığımızı bilmelisiniz. Hem kadınlar hem de erkekler için uygun fiyatlarla lazer epilasyon imkanı sunmaktayız. Bu nedenle ihtiyacınız olduğunda hemen bizimle iletişime geçmelisiniz.