Ankara Ameliyatsız Yüz Germe

Ankara ameliyatsız yüz germe ekibi olarak henüz ciddi bir ameliyat geçirmek için kendini hazır etmeyenler için yaşlanma göstergelerini azaltacak cildi daha genç bir hale getirecek invazif olmayan tedavi yöntemidir. Çeşitli lazer sistemleri, mezolifting vitamin enjeksiyonları ve dolgu enjeksiyonları gibi cildi daha pürüzsüz hale getirmek için kullanılan yöntemler bulunmaktadır.

Ankara Ameliyatsız Yüz Germe Ekibi Dolgu İle Nasıl Yüz Germektedir?

Ankara ameliyatsız yüz germe ekibi olarak dolgu enjeksiyonlarını yüzünüzde var olan çizgisel boşlukların içerisine enjekte etmekteyiz. Bu enjeksiyon sayesinde yüzünüz daha hacimli bir görünüm kazandırmasının yanında ayrıca yüzünüzde kırışıklardan ötürü var olan yorgunluk görünümü ortadan kaldıracaktır. Bunların dışında ekstra dudaklarınıza daha canlı bir görünüm verecektir. Ayrıca gözaltınızda bulunan hacim kaybını gidermek, morlukların gözle görülmesini engellemek, yüzde daha simetrik ve çekici hatlar yaratmak, elmacık kemiklerini belirgin hale getirmek için kullandığımız en etkin maddelerden biri dolgu malzemeleridir. Kullanmış olduğumuz dolgu malzemesinin müşterilerimizin vücudunda kalıcılık süresi 6 ay ile 2 yıl arasında değişmektedir.

Ankara Ameliyatsız Yüz Germe Ekibi Yüz Mezoterapisini Nasıl Uygulamaktadır?

Ankara ameliyatsız yüz germe ekibi olarak cildin yapı taşını meydana getiren vitamin, mineral ve aminoasit zengin bir formüle sahip olan yüz mezoterapisi işlemini yüz ve dekolte gibi yaşlanma belirtileri gösteren bölgelere mikro enjektörle enjekte edilme metodudur. Bu yöntem cildin kan dolaşımını düzenli bir hale getirir. Ciltte bulunan lekelerin ortadan kalkmasını ve ciltte var olan renk tonu farklarının ortadan kalkmasını sağlamaktadır. Cilde daha taze ve canlı bir görünüm kazandıran yüz mezoterapisi işlemi sadece yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmaz aynı zamanda cildinizi daha dirençli bir hale getirecektir. Çeşitli cilt problemleri için Ankara ameliyatsız yüz germe ekibinin size uygulaması için seçebileceğiniz etkili bir yöntemdir.