Ankara Fraksiyonel Lazer

Ankara Fraksiyonel Lazer Uygulaması

Kadınların yaşını en net olarak anlayabileceğiniz kısım yüz kısımlarıdır. Bu sebeple bir kadın cildine iyi bakar gerekli bakımları düzenli yaptırırsa olduğundan çok daha genç bakımlı ve güzel görünecektir. Kadınların en güzel göründüğü zamanlar en mutlu olduğu anlardır fakat bir kadın aynada kendini güzel görürse kendini daha iyi hisseder ve mutlu olur. Zaman geçtikçe, yaş aldıkça cildimizde doku bozuklukları meydana gelir. Cildimize iyi bakmaz isek güneşten kaynaklı cilt lekeleri, akne lekeleri, kırışıklıklar, renk düzensizlikleri, genişlemiş gözenekler gibi problemlerle karşılaşmamız muhtemeldir. Cildimize yeterli bakımı sağlayamıyorsak bu sorunları genç yaşlarda da görmeniz olasıdır. Bu sorunlarla olabildiğince geç karşılaşmak istiyorsak yapabileceğimiz bazı işlemler vardır. Bunlardan biri Fraksiyonel lazerdir. Fraksiyonel lazer özellikle, ince ve derin kırışıklıkların giderilmesi, boyun ve dekolte bölgesindeki kırışıkların açılması, cildi yenileme gençleştirmede kullanılır.

Fraksiyonel lazerin özel başlığı sayesinde vücudunuzda varsa siğil, ben, nasır gibi problemler kolaylıkla ortadan kalkacaktır. Siğil, ben, nasırın vücuttan alınmasında ağrı yaşamazsınız, ayrıca geriye hiçbir iz de kalmaz. Fraksiyonel lazerin güzel yanından bir diğeri de çok kısa sürede tedavi edilip ameliyat vs. gerektirmemesi kişinin hemen günlük hayatına devam edebilmesidir. Eğer cildinizde rahatsızlık duyduğunuz bu tür probleminiz varsa güvenle fraksiyonel lazer yardımı ile rahatsızlığınızdan kurtulabilirsiniz.

Fraksiyonel lazerin kullanım alanı oldukça çeşitlidir; yüzde meydana gelmiş açılmış gözenekler, doğuma bağlı çatlakların giderilmesi, yüzde veya boyunda oluşmuş derin kırışıklıklar ve sarkmalar, yara ve yanık izlerinin giderilmesi, ameliyat jilet gibi derin izler, dudak üstü ve ince kırışıkların tedavisi, doğum kaynaklı lekeler, gözaltı morlukları ve şişlikleri, yaşlılık ve güneş kaynaklı cilt lekeleri, keratoz( cilt kalınlaşması) gibi rahatsızlarınızda rahatlıkla fraksiyonel lazeri tercih edebilirsiniz.

Fraksiyonel Lazer Tedavisi Uygulamasını Kimler Yaptıramaz?

-Gebelik sürecinde

-Kanama bozukluklarınız var ise

-Kanser ve kemoterapi hastaları

-Sistemik veya uygulamada lokal enfeksiyonlarda

-Otoimmün hastalığı bulunan hastalar

Bu kişilerin fraksiyonel lazer yaptırması sakıncalıdır kesinlikle yaptırmamaları gerekir. Yukarıdaki gibi rahatsızlıklarınız yok ise güvenle yaptırabilirsiniz.

Fraksiyonel Lazer Tedavisi Kaç Seanstır Ne Kadar Sürer?

Fraksiyonel lazer tedavisinde uygulanacak seans ve seansın süresi tamamen hangi nedenden yaptıracağınıza göre değişiklik gösterir. Cilt yenileme ve gençleştirme tedavisi için 4-6 hafta aralıklar ile 3-5 seans arası değişir. Fakat genişlemiş gözeneklerinizin tedavisi için fraksiyonel lazer yaptırıyorsanız 1 seans bile yeterli gelebilir. Bu sebeple kesin bir şekilde kesin şu kadar seansta bitecek denmesi kesinlikle doğru olmaz, atlanmaması gereken bir nokta vardır. Cilt tipleri değişkenlik gösterebilir, bazı ciltler tedaviyi hemen kabul etmeyebilir ve ya da çok hassas bir cilde sahipsinizdir oldukça aralıklı tedaviyi sürdürmek gereklidir. Bu sebeple kesin bir seans sayısı almak ve öğrenmek istiyorsanız fraksiyonel lazer tedavisi yaptıracağınız merkeze gidip bilgi almanız daha doğru olacaktır.

Fraksiyonel Lazer Tedavisi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Fraksiyonel lazer tedavisi, cildinize lazer uygulanacağı ve deri altınıza geçeceği için öncesinde uymanız ve uygulamanız gereken bazı durumlar vardır.

1.Fraksiyonel lazer öncesi kesinlikle alkol kullanmayın.

2.En az üç gün önceden kan sulandırıcı bir ilaç kullanıyorsanız, kullanmayı kesmelisiniz.

3.Hasta lazer öncesi güneşe maruz kalmaktan, solaryumdan, ışık hassasiyeti yapan ilaç gruplarından (izotretinonin, tetrasiklinler, kinolonlar) gibi etken madde içeren ilaçlar, ciltte tahriş yapabilecek uygulamalardan( peeling) gibi işlemlerden uzak durmalıdır.

Fraksiyonel lazer öncesi bu maddelere dikkat etmezseniz tedavi geç etki edebilir ya da farklı komplikasyonlar meydana gelebilir bu sebeple mutlaka bu maddeleri uygulayınız.