Atatürk Bulvarı Şanlı İş Merkezi No: 105/301 Kızılay ANKARA 0 (544) 425 23 41 - 0 (312) 425 23 41

PRP saç tedavisi

Sadece ülkemizde değil dünyadaki hemen her insan için saçlar, en önemli parçalarımızdan biridir. Kadın ya da erkek fark etmeksizin saçlar hem estetik görüntüyü sağlar hem de insanın sağlığını saçlarından da rahatlıkla anlayabilirsiniz.
PRP saç tedavisi ile saçlarında sorun yaşayan kişilere çözüm üretilmektedir. Kişinin kendi kanından bileşenlerine ayrılarak elde edilen trombosit plazmalar sayesinde sorunlu bölge tedavi edilmektedir. Tedavi sırasında herhangi bir yan etki görülmez. Yaklaşık yarım saatlik bir tedavi süreci vardır. Tedavi boyunca herhangi bir acı ya da ağrı hissedilmez.

PRP saç tedavisi ne kadar süre uygulanır?

PRP saç tedavisi, üç ayda bir kere tekrarlanan ve yılda bir defa işlemin tekrarlanması gereken bir süreçtir. Böylece kalıcılık süresi daha uzun olmaktadır.

PRP saç tedavisi riskli midir?

PRP saç tedavisi, kişinin kendi kanından elde edilir. Bileşenlerine ayrılan bu kan içine herhangi başka bir katkı maddesi kullanılmaz. Bu yüzden herhangi bir alerjik reaksiyon ya da enfeksiyon kapma gibi bir

problem yaşanmaz. İzsiz, acı ve ağrı hissedilmeyen bir tedavi yöntemidir.

PRP saç tedavisinde hangi kriterlere önem verilir?

PRP saç tedavisi uygulanırken ilk önce kişinin saç ve saç derisi analiz edilir. Hangi bölgeye nasıl bir uygulama yapılacağı belirlendikten sonra tedavi aşamasına geçilir. Kişinin saç dökülmesinin nedenleri araştırılarak buna göre tedavi yönlendirilir. Bunun yanında PRP saç tedavisi, kişinin aşırı saç dökülme problemini de önlemektedir.

PRP saç tedavisi nasıl uygulanır?

PRP saç tedavisi lokal anestezik krem altında uygulanan bir yöntemdir. Daha sonra kişinin kanının bileşenlerine ayrılarak elde edilen plazma yaklaşık 30-40 dakikalık bir süre içinde sorunlu bölgeye enjekte yoluyla verilir. Herhangi bir acı sızı hissedilmez. İz kalmaz. Kişi günlük hayatına rahatlıkla dönebilir. İşlem sonrası yaklaşık bir 4-5 saat kişinin saçları yıkaması önerilmez.

PRP saç tedavisinin faydaları nelerdir?

PRP saç tedavisi ile saçlarında dökülme yaşayan kişilerin bu sorunu ortadan kalkar. Saça canlılık ve parlaklık gelir. Kişinin kendi kanından yapılan bir uygulama olduğu için herhangi bir enfeksiyon ya da alerjik reaksiyon riski bulunmamaktadır. Ayrıca uykuda olan saç köklerini harekete geçirerek daha hızlı ve canlı, sağlıklı saçların çıkmasına olanak verir.